Jump & Body

To połączenie zabawy i intensywnego treningu. Zajęcia składają się z dwóch części. Pierwsze 30 minut to trening aerobowy na trampolinach, który skupia się głównie na spalaniu tkanki tłuszczowej. Druga część treningu to elementy wzmacniające i ujędrniające z wykorzystaniem sprzętu: sztanga, bosu, ciężarki.

Zajęcia skierowane są dla każdego, bez względu na wiek, płeć czy poziom aktywności fizycznej (wyłączając osoby posiadające przeciwwskazania).
Trening w przyjemny sposób pomaga pozbyć się tkanki tłuszczowej, poprawić wygląd sylwetki, wzmocnić mięśnie posturalne, zmniejszyć poziom stresu. Wysokiej intensywności trening pozwala spalić nawet 800 kcal!

Zajęcia jump & body rewelacyjnie ujędrniają i modelują całą sylwetkę, a zwłaszcza miejsca szczególnie narażone na odkładanie się tkanki tłuszczowej: uda, pośladki, brzuch i ramiona. Jest to bardzo wszechstronny trening!

Przeciwwskazania: dyskopatia i kręgozmyk, zaburzenia rytmu serca, skolioza, CIĄŻA, choroby kości i osteoporoza, endoproteza, nietrzymanie moczu.

Rozkład Czasowy Wydarzenia (3)

Środa
-
To połączenie zabawy i intensywnego treningu.
Jump & Body

Wtorek
-
To połączenie zabawy i intensywnego treningu.
Jump & Body

Piątek
-
To połączenie zabawy i intensywnego treningu.
Jump & Body